Gzd59 Merhaba anneler ve anne adayları, benim ilk hamileyim 28. Haftamızdayız çok sık kahve tüketmiyorum ama günde 1 türk kahvesi veya 1 sütlü nescafe içmenin zararı olur mu? Ayrıca kanım biraz düşük çıktı bu durumu etkiler mi?
FatmaSalamBayram Gzd59 BEnim doktorum günde 1 türk kahvesi ya da nescafe içebilirsin demişti. Ama sigarayı bıraktıgım için kahve cok aramıyorum açıkcası. Hakkımı çaydan yana kullanıyorum 🤗
Gzd59 Kanım düşük çıktığı için çay tüketmiyorum kahve konusunda bazen tedirgin oluyorum kahve içince kendimi suçlu hissediyorum