Minederin Kızlar 28 haftalığm dün kan uyuşmazlığı iğnesi vuruldum yedinci ayda iğneyi vurup bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağına alan varmı ?
SERNUR Minederin hiç korkma bende oldum bebegim dogdu 3 aylık oldu bu gün çok şükür bir sorun olmadı saglıkla kucagına almayı nasip etsin inşallah rabbim 🤲
Angela Minederin Tabikide cok şükür.. İlk çocuğumda yapıldı simdi sıra 2.de nasipse. Zaten ilkte de 28. Hafta da yapılıyor igne bi sorun yok yani
DemetF Sedakbyk bizdede var ama bana doktorum igne falan demedi henuz ilk gebeliklerde sikinti olmuyo diye biliyorum
BrcnTc1506 O kadar önemli ki biz doğumdan sonra öğrendik. Kan uyuşmazlığından dolayı sarılık oldu sonra enfeksiyona çevirdi hastanede yatmak zorunda kaldı bebeğim kesinlikle ihmal edilmemeli.
3prensannesim BrcnTc1506 doğumdan sonra nasıl öğrendiniz kontrollerde hiç mi sormadılar kan grubumuzu eşinizi falan
Periwashere BrcnTc1506 rh uyusmazligi mi vardi AB0 uyusmazligi mi ? Genelde AB0 uyuzmazligi sarilik yapar ve onu zaten dogumdan once tespit edemiyorlar. Rh uyusmazliginin ignesi vs var
poyrazinannesi3547 Ne zaman belli oluyor uyumsuzluk acaba ben söylemiştim sağlık ocağına kanları bşy demedilef
Linnea poyrazinannesi3547 eger annenin grubu negativ babaninki pozitif ise anneden kan alinarak bebegin kan grubuna bakilir ve annenin kaninin cocuga karsi antikor uretup uretmedigine. Eger anne negativ ve karnindaki bebek pozitifse her ihtimale karsi 28. Haftada igne vururlar. Bunun bir doz daha vurulmasi gerek dogumdan sonra 72 saat icinde. Ilk cocukta sorun olmuyor buyuk ihtimal ama sonraki gebelikler icin mutlaka gerekli.
poyrazinannesi3547 Linnea Çok teşekkür ederim benim b pozitif eşimin arh pozitif bi sıkıntı olsa söylerlerdi değilmi 2miz pozitifiz ama bilmiyorum