HaticeeKubraa Perşembe günü doğum yaptım gögüsümde yara çatlak yoktu düzenli olmasana krem vs kullanıyordum bugün öyle bir acıyor ki sol meme ucum acil çözüm önerisi olan var mı ?
Omerhatice HaticeeKubraa nemli tut ve bol bol emzir bir 2 güne kendiliğinden geçiyor canim Ben kizim simdi 16 günlük o kdr çekmedim bunda düzenli krem kullandım hala kullanıyorum.. Ama oglumdayken 2 hafta gözyaşlarıyla emzirmistim..
Zhrafath HaticeeKubraa benim nerdeyse kopmuştu yanlış emzirdigimden dolayı canım 🥺 nemli tutmaya çalıştım bşr de gümüş kapak kullanmıştım her emzrmeden snra onu takıyodum öyle düzeldi 3 ay çektim ben onu yaa 🥺🥺 inşAllah hemen düzelir ☺️
Seymamuge HaticeeKubraa oersembe günü hastane emzirme bilgisi verdi hemşire göğsün yara olursa şutunu meme ucuna sürebilirsin dedi. Bir de doktorum gümüş kapak çok iyi dedi çok geçmiş olsun
Oznrasl HaticeeKubraa ben meme ucu yarasını tam 2 buçuk ay cektim canım sonunda bio oil yağı var onu kullandım ve bır haftada gecırmıstı
H_myra1 HaticeeKubraa silikon kapaklar var eczanede ben onlardan kullandım kızımda çok kötü olmuştu göüs uçlarım emzirirken aglıyordum ama oglumda silikon kapaklardan aldım emzirmeye başlar başlamaz onları kullandım yara olmadı hiç saten sonrasında alışınca daha kullanmadım
Eski9 HaticeeKubraa Emzirdikce geçiyor ve lansinoh bana çok çok iyi geldi lansinoh sürüp göğüs pedi kapadım sudyensiz de gezmeyin beni hastanede hep emzirdim için tişört vardı surttukce çok can yakıyor 🥺 Allah yardımcın olsun ama çabuk geçiyor merak etme
Giz3ww HaticeeKubraa benimde sadece sol göğüs ucumda oldu emzirdikce geçiyor aslında ben memeleynin balmumu kapaklarını kullandım çok iyi geldi.