Merhaba herkese 36. Haftadayım 3 cm açıklık var doktor eve gönderdi 1 hafta sonraya randevu verdi. Sizce 1 haftada açılmam olur mu? Hurma yemeye ve yürüyüşlere başladım. Epidural doğum olacak. 5 cm de epidural vuruyorlar diye biliyorum.son 2cm🙊🙊 Epidural olduktan sonra sancılar ağrılar hiç hissedilmiyor mu?? 5 cm olmaya az kaldığı için kendimi böyle motive etmeye çalışıyorum çok ağrım sızım olmadan hemen 5cm olur ve epidural olurum bir an önce diye🙏🏻 Bu durumu yaşayanlar oldu mu??