eylusko benim de 33+3 deyim acilmam yok ama sanci ve Rahim ağzı kisaligindan yatış verdi sadece tuvalet ihtiyacı için kalkabilirsin dedi kıyafetleri çok şükür hazır hastane dönüşü herhangi bise olursa diye bezini mendilini kremini aldım çantayı hazirlayacagim erken doğma riskimiz var bizimde umarım 36-37 yi haftayı en azından görürüz inşallah çok geçmiş olsun sizede bol bol dinlenin