Rumeysare Kızlar 36+6 yım bugün çatı muayenesi oldum eve geldiğimden beri kasıklarımda adet ağrısı gibi bir ağrı var tuvalete gittiğimde pembemsi bir renkte lekelenme vardı bu durumu yaşayan var mı normal bi durummu ?
Deletedmom_5 Rumeysare Çatı muanesinden sonra çoğu kişide olabiliyor tabi ama doktoruna bildirmekte fayda var
HandeAkkus Rumeysare bende bugün çatı muayenesi oldum. Bende de aynı adet ağrısı gibi ağrı oldu. Doktorum zorlandığım için lekelenme olabilir korkma dedi.
Sevda_keskin94 Rumeysare bende bugun catı muayenesi oldum bana da doktorum lekenlenme olabilir dedi hala ara ara geliyor pembemsi yada kahve tarzda geliyor anlamadım
Eliiiiff Rumeysare Bende dün oldum kahverengi pembemsi leke gelebilir korkma dedi doktorum🙏🏻 Ama ertesi gün leke gelmeye devam ederse haber ver dedi
Rumeysare HandeAkkus Evet bendede var adet ağrısı gibi doktora sordum oda 2-3 gün olabilir lekelenme normal dedi 🤗
Eylemmm1655 Rumeysare Bende bu hafta cati muaniyesi oldum canim ağrım cok oldu ama lekelemme hiç olmadi
Rumeysare Eylemmm1655 Benimde adet ağrısı gibi ağrılarım var doktoruma yazdım şimdi 2-3 gün lekelenme olabilir normal dedi sizin çatı muayenesi sırasında acı ağrı oldumu
Eylemmm1655 Rumeysare az bisey acıdı canim birden ileri itince doktorum. Biraz korktum açıkçası ilk defa olduğu için bide hamilelik sürecinde ilişki de yaşamadım hic doktorum yasaklamisti
Rumeysare Eylemmm1655 evet bizimde yasakladı o yüzden baskı yapınca bi ağrı oluyor tabi doğumda ne yapıcaz bakalım korkmaya başladım 😩