Herkese merhabalar oldukça rahat bir hamilelik geçirdim fakat son aylarımda karaciğer enzimlerimin yüksek olmasından ötürü sezeryan doğumda karar kıldık herşey normal gidiyorken son nste kontrolüme girdim bebek kanala inmişti ve eve gelip dinlendim bi anda bi su gelmesiyle ve oldukça yoğun bir su gelmesiyle doktoru aradım hemen hastaneye gelmem gerektiğini söylediler ve acilen gittik kontrole bakınca hemen ameliyata alması gerektiğini söyledi suyum çok fazla gidiyordu ve sancım hiç yoktu neyseki ameliyata alındım belimden bir iğneyle uyuşturuldum ve bi süre sonra oğlumun sesini duydum o kadar güzel bir duyguydu ki Allah isteyen herkese nasip etsin normalde böyle yazmayı sevmem ama hamileyken doğum yapınca yazarım bende dedim ve sizlerle paylaşmak istedim umarım hepiniz rahat hamilelik ve doğum geçirirsiniz🙏🙏