35+2 haftalığız 3 gün önce gittiğim kontrolümde doktorum bebeğimin ultrasonda 32 hafta olduğunu geriden geldiğini söyledi ve beni şehir hastanesine sevk etti bu durumu yaşayan anneler varmı . Daha önceden böyle bişey hiç dememişlerdi geçen ayki kontrolümde bebeğimin gayet gelişimi iyiydi . Bi ay içerisinde bu kadar değişirmi ? Ya da bunun tedavisi oluyomu hastanede ne yapıyorlar? Yaşayan annelerimiz Bilgi verebilirmi🙏