Eliffff internetden araştırdım ama abartılıcak bir durjm olmadıgı belirtiliyor. İnsanların stres yaratacak ve birbirini resmen korkutmak için bir şeyler anlatıldıgını söylüyor. Ben 36 haftayım haftaya kontrolum var onun içinsormuştum acaba olur muyum diye. Teşekkürler