Hande_ctn Liyaa Ben aldım daha doğum yapmadım ama çekişi güzel kullanan arkadaşlarımda var çok memnun 🙂
mrs_elisah Liyaa ben doğumdan sonra hemen e bebekten mamajo tekli elektrikli pompa aldım. Almasaydım ölürdüm herhalde. Olan sütümü kızım içemiyordu ağlıyordum artık acısından. Kiwi hakkında bilgim yok ama pompa bence en büyük ihtiyaçlardan biri.
Fasulyemom Liyaa Gerekirse alırım gözüyle bakıyordum ama yorumları okuyup fiyatını da göz önünde bulundurunca kiwi marka aldım. Henüz kullanmadık ama çalıştırıp çekişine falan baktık güzel gibi inşallah beklentimi karşılar. Hepsiburadada yeni hesap açamam 50tl indirim veriyordu o şekilde 97tlye aldım. Manueller bu fiyatayken kaçırmayım dedim
Loveme Liyaa ben aldım kiwi marka lansinoh alıcaktım belki kullanmam ve genelde evde olacağım için çok para vermek istemedim ürünü denemedim ama anladığım kadarı ile jarjda çalışıyor bu benim için sıkıntı çünkü birde powerbank almam gerekecek
Karanfill Kullanmadım ama eğer doğumdan sonra sütüm gelmezse bende kiwi almayı düşünüyorum. Trendyolda iyi yorumları vardı. Diğerleri çok pahalı içim acır onlara para vermeye 🥲
balarisi06 İlla şart mı bu göğüs pompası almak acaba bilmediğimden soruyorum 🙄 etrafımdakiler hiç almadı görmedim burda herkes herleyi alıyor para kalmadı 😓 bende hala almadım ama napsam diye düşünüyorum 🤒
Karanfill balarisi06 bende almadım şimdilik doğumdan sonraki durumuma bakcam. Biberon, puset, bebek arabası, mama sandalyesi falan almadım çok masraf olmasın diye o yüzden hepsini bebiş doğduktan sonra alcam
mrs_elisah balarisi06 bende almamıştım. Doğumdan sonra bebeğim bütün sütü içip göğüslerim boşalmahınca davul gibi şişmişti ağlıyordum acısından hareket edemiyorum hemen e bebekten aldırdım. Yani ihtiyaç halinde hemen e bebekten aldırabilirsiniz
DrElf balarisi06 ben ilk bebeğimde almadım hiç de gerek duymadım evde olduğum için . Ancak 2. Bebeğimden sonra çalışmayı düşündüğüm için almayı düşünüyorum
balarisi06 Karanfill iyi yapmışsın canım benimde by tarz bazı şeyleri sonraya bıraktıklarım oldu ama göğüs olayı önemli ondan dolayı emin olamıyorum 🙄
balarisi06 mrs_elisah ayy geçmiş olsun bu tarz şeylerden tırsıyorum yalan yok ondan dolayı riske atmayıp almak güzel olur 🤦♀️
Liyaa Fasulyemom Aynen cnm bendebu fırsattan yararlanmak istiorm da. İşte bir yerden aklımda kiwinin pompası iyi deil diye kalmış nerden kaldıysa hatrlamiorm da😂😂😂
mrs_elisah balarisi06 yakınında pompa alabileceğin bir yer varsa alma. İhtiyacın olursa hemen aldırırsın. Benimki gibi bir durum olursa elektrikli al canım. Doğum sonrası yorgunluk stres ağrılar manuelle uğraşamazsın
Liyaa mrs_elisah çalışan anneyik cnm. Mecbur almam lazm. Amahangi marka bilmiorm. Kiwi indirimde şu an. Ama güzel mi acaba?
mrs_elisah Liyaa mamajo tekli elektrikli usb göğüs pompası. E bebekten aldım. Memnunum kullanıyorum hâlâ.
mrs_elisah Liyaa bilmiyorum hiç o markayı. Ama çalışan amneyseniz sizin daha iyi bir makina almanız gerekecek. Ben mamajo dan memnunum.
DrElf Liyaa henüz karar veremedim . Kiwi için iyi yorumlar da var kötü de var . Hepsiburada lansinoh a bakabilirsiniz hepsi papel filan veriyor , bide ilk üyelik de 50 tl indirim oluyor uyguna geliyor