Munire20 Aminyon sıvısından şüpheleniyorum 37. Haftadayım sızıntı şeklinde beyaz yumurta akı beyazı kıvamında geliyor aminyon sıvısı mı bu
Deletedmom_5 Munire20 Yok canım son haftalar bu sekilde akıntı oluyor cok normal bende bu sekilde akıntı gelmişti doktora sordum baktılar suyu normaldi
Munire20 Deletedmom_5 uzandığımda böyle az az geliyor çünkü biyerde okumuştum sızıntı şeklinde geleblr diye ama yumuşacık kıvamı
Deletedmom_5 Munire20 amniyon sıvısı bildigin su gibi oluyor az az gelse bile akıntı şeklinde gelmez su gibi ıslanır çamasırın
Mom3834 Munire20 bence bir görünün ben de okudum bir yerde yatarken gelmesi soru işareti. Ayaktayken su az gelirmiş bebek kapattıgı için rahim agzını fakat yatarken geliyorsa doktora görünün yazıyordu. Kontrolde fayda var bir şey olmasa bile..