Glyldz Kizlae saat 7 de bi snanci grdi 10 dakika filan surdu durdu sag kasigima agri grdi sonra bide gobek deligimin kenarina igne batiyomus gbi acimaya basladi bebegin hareketleri var bundan 1 saat oncede adet sancisi gbi grdi ve suan yine var bu arada 30+4um dr gtmelimiyim normalmi bu sancilar 😣😣
Ynccelik Glyldz canım gerçek doğum sancısı 5dk da 30-60 sn süren bir ağrı giderek de artar .bir artma varsa ağrılarında doktorunuza aramalisin ama dinlenince geçiyorsa yalancı sancı olabilir.
Eliffff Glyldz canım 32. Haftada benimde sancılarım çıkmıştı 60-80arası değişiyordu.somra idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklı olduğu çıktı ortaya.şimdi sancı çıkmıyor nstde
Mervedumankaya Gidin bence bende 31. Haftada karın ağrısından hastanede yattım nstde sancım çıkmıştı enfeksiyon kapmışım 😌 aksatmayın ihmal etmeyin
Ssr2561 Ondan olabilir canım bende çok iş yaptığım zaman rahimim kasılıyo adet ağrısı gibi oluyo ama sen yine bi doktora görün
Emel29 Glyldz o yüzden mi oldu ağrılar bol bol su iç canım benmde enfeksiyonum var çok su içiyorum ihmal etme bide havalar sıcak zaten ter yoluyla atıyosun en az 3lt içmelisin geçmiş olsun inşallah bebeğini sağlıkla kucağına alırsın canım 😊🙏🏻
Glyldz Emel29 canim onceden icemezdim su midemi bulandirrdi aimdi iciyorum hatta dr ilac bile verdi ama hic gecmemis tam tersine cogalmis yarin kndi dr uma randevu aldim gdicem soylicem baklim baska tedavi uygular dedi ebelrr