Gururunannesi Onu direk doğum haneye vermeyin bence çünkü bebek ilk doğduğunda pis oluyor resim filan çekmek isterseniz odanıza geldiğinde bebeğinizin durumuna göre sizin giydirmeniz daha iyi olur daha rahat birşeyler verin ilk seferde ben de 2 hafta önce doğum yaptım ben öyle yaptım çok da iyi oldu tabi bu benim fikrim yaşadığımı sizinle paylaşmak istedim tercih yine sizin 😊