Merhaba herkese. Nasipse eylül sonu ekim başı doğum gözüküyor sezeryan olacak yüksek ihtimal. Hastaneden çıkarken nasıl bir şey almalıyım kafam çok karışık eşofman belinin lastiği dikişlere zarar verir mi? Elbise giysem havaya güvenemiyorum fikir verirseniz çok sevinirim siz neler tercih ettiniz