Hemsireanne93 Sevgili anneler merhabalar ben 24. Haftadayım . Beni öyle aynı haftada olanlar şu anda hangi ilaçları kullanıyorlar bilgi verebilirler mi acaba
minikprensimmm123 Hemsireanne93 25+5 deyim coraspin regenesis max, zentiusD, Magvital diye magnezyum Oksapar iğne progestan fitil kullanıyorum
nurgulbayr Hemsireanne93 Şu an sadece easyfishoilin balık yağını kullanıyorum. İçinde d vitamini de var o yüzden ayrıyetten d vitamini almama gerek kalmıyo
Hemsireanne93 minikprensimmm123 sen de çok fazla kullanıyormuşsun canım Allah yardımcın olsun . Doktor coraspini neye göre verdi
Hemsireanne93 Bana da balık hapı verdi ama içemedim . Şimdi Demir ilacı d vit bi de pregnom kullanıyorum . Pregnomda omega 3 var zaten ekstra kullanmama gerek var mı ? Bi de magnorm verdi doktor bana ama onu da içemedim sizler neden magnorm içmiyorsunuz
minikprensimmm123 Hemsireanne93 Amin canım inşallah benim 2 düşüğüm var iğne ve aspirini onun için verdi
Hemsireanne93 minikprensimmm123 Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 😊 hepimizin bebekleri sağ salim varsın kucaklarımıza 😊😊