Brs34 36+6 heyecanlı bekleyiş başladı. Siz kaçıncı haftada normal doğum yaptınız? Ya da normal planlarken sezeryan oldunuz?🥰
snglysl Brs34 39+4 ve hala doğuramadım. Bekliyorum benim yavru ceylanım hiç bir tepki vermiyor 😶 galiba doğuramıycam 🥲
Burcuckmk Brs34 39+2 de baslamisti sancim ama açılmam olmadi bebek kanala girmedi 39+3 te sezeryan oldum
polyanne Brs34 ilkini 40+3te normal doğurmuştum bunda da inşallah normal olur ama 40+5 falan olur inşallah çünkü 27 aralığa geliyor 1 ocağa kadar beklesin istiyorum 😂
Omerhatice Brs34 oğlumda 2 buçuk sene evvel 40+2de kendi sancimin gelmesiyle norml doğum yaptım.. Kizimda ise 16 gün evvel 37+4de suni yardımıyla norml doğum beklerken plansız şekilde acil sezeryan oldum 🤗
GKP22 Brs34 36. Haftada eşim başladı sancın var mı ? Hastaneye gidelim mi ? Diye ama oğluşum 40+2 de geldi 😅😅😅
Rahimedymz Ronayi 38+4 kasıklarım çok sert ve zor yürüyorum ama sancı yok gibi hareket ederkende çok zorlanıyorum 😔
BA3480 Brs34 36.haftada nst de sancım ve 2 cm açılmam çıkmıştı ama sonra devam etmedi 38+1 de suyum geldi o şekilde geldi oğluşum 😊
Ezgiparlak 35+4 deyim iki gündür dayanılmaz agrım var batma ve yanma şeklinde ayakta duramıyorum yatakta sağa sola dönemiyorum.Berbat durumdayım.Sanırım erken gelecek bizim kızda
tosbiginannesii Ezgiparlak aynı şeyi bende 5 gündür yaşıyorum 36ya girdim bugün diyorum benim kız fazla durmaz 😄 ama insanın yuruyesi bile gelmiyor ağrı acıdan
Ezgiparlak tosbiginannesii kesinlikle öyle ayağa kalktığımda aşırı agrı ve acı çekiyorum allah yardım etsin dayanma gücü versin