Guzel anneler eminim herkeste bir evham bir endişe bir acaba iyimi bebegim..
Biz 18.haftayi bitirmek üzereyiz bazen çok yoruluyorum hatta şuan 3 4 katlı bi evde merdiven çıkıp iniyorum beni mahvediyor üstüne denize git gel ile artık fenalık geliyor.neyseki bu hafta evime dönüp dinlenicem.
Merak ettiğim şu bebek iyimi bisi oldumu kalbi atiomu bu gibi şeylere endiseleniyoruz ya bi belirti olur mu kötü bisi olsa.. esim ile ben sanki kanama vs olmazsa sorun yoktur gibi düşünüp rahatlamaya karar verdik siz ne onerirsiniz