Merhaba arkadaslar ben bu ay icinde asilama olucam.Daha once bir kez yaptirdim tutmadi.(Cok hareketliydim o ara )Asilamadan sonra ornegin denize girebilir miyim normal ev islerimi yapabilir miyim? Yani kisacasi aslinda sormak istedigim tutup tutmamasina bu gibi etmenlerin etkisi var mi. Simdiden tesekkur ederim