GLshkrasln ablamın yatışı yapıldığında 4 cm açıklığı vardı hiç sancı hissetmiyordu ve ilk doğumu olacaktı. Suni sancı verdiler 3 saat sonra doğurdu. Ağrı eşiği düşüktür, canı çok kıymetlidir ablamın. Epiduralsiz doğurdu. Valla diyorum ablam doğurduysa herkes yapabilir :) tabi herkesin doğum süreci farklı oluyor ama biz anne adayları güzel hikayelere odaklanalım en güzeli :)