Kızlar merhaba. Bundan önce 6 haftalık bir düşüğüm oldu ve şuan 17 haftalık hamileyim bir kızım olacak. Sorun şu ki sürekli doktora gidip bebek iyi mi, bir tehlike var mı diye baktırmak istiyorum. Burda sürekli okuduklarımdan kaynaklı da olabilir daha önce düşük yaptığım için korkuyor da olabilirim. “20 haftalık bebeğim karnımda ölmüş farketmedim, 17 haftalık bebeğimin kalbi durmuş anlayamadım” bu yazılar beni çok korkutuyor her an birşey olacak gibi hissediyorum. Sadece doktora gittiğim gün ve sonra 2 3 gün rahatım sonra tekrar başlıyor vesveseler. Bunla nasıl başa çıkıyorsunuz? Ne yapmalıyım?