Eceatar MerveUar o an geldiğinde herşey oluyor zaten canım doktor ve ebelerin kontrolünde olacaksın böyle düşünme sakın biraz katı olman gerekiyor güçlü ol 👊🤗
BraTurgut Gebelik kursuna gidiyorum devlet hastanesinde çok faydasını görüyorum toplam 6 hafta bütün endileşi olunan konulardan bahsediliyor artık korkum kalmadı diyebilirim 🤗
Aysenaz Benim daha 10 haftam var ama bende korkuyorum bazen ağlamak geliyor içimden eşime nasıl dogurcam diye ağlıyorum 😢