kızlar reglime 6 gün var ama dün develt Hastanesi’nde gittiğim jinekolog benden hormon testi ve beta HCG istedi sonuçlar bu şekilde daha önce regl ike. 2 kere hormon testi vermiştim sadece prolaktinim yüksekti 30 küsür çıkmıştı dostinex kullandım 2. Testimde 1 e düştüğünü görmüştük doktorum da önümüzdeki 3 ay içinde gebelik oluşmaz ise tekrar gel demişti. Dün gittiğim farklı bir doktor da reglime 6 gün olmasına rağmen test istedi. Durumu açıkladığımda da tamam dedi sadece. Dün akşam saatlerinde sonucum bu şekilde çıktı. Sizce hatalı mi yoksa normal mi. Bu hormonların her birinin yüksek olmasının nedenini araştırdım polikistik over olabilirmiş çok korkuyorum. İlaç kullanmak istemiyorum ne zamandır c life macunu görüyordm ise yarıyor mu? Lütfen testi buna benzeyen yardımcı olabilir mi??