iradil Kızlar dün sabah bacaklarımdan su sızdı. Hemen doktota gittim. Amniyotik sıvı ola bilir dediler. Bir daha ne sancı ne de sıvı olmadı. Yaşayanlar var mı? Ciğer geliştirici iğne yazıp eve yolladılar