Mucizemmm Çarşamba saat onda kan verdim değerim 11.47 çıktı bugün saat 9 a doğru kan verdim 16.71 çıktı çok az yükselmiş sağlıksız gebelik mı yine çok korkuyorum ☹️☹️☹️☹️
Serenica Mucizemmm iki gun de iki Kati olmasi gerekiyor canim cok asiri degl fark bence 🤗 umarm saglicakla alirsn kucagna
cito83 Mucizemmm bişey sorucam genetik ve pıhtılaşma testini yaptırdınmı 3 kayıp oldu dedin diye soruyorum
Mucizemmm Serenica amin canım çok sağol ama iki katı değildi çok az artmış daha önce üç kaybım oldu yine korku sardı beni inşallah hepimiz sağlıkla kavusuruz 💖