Eski9 bazen bendede yaramazdi altini acardim emzirdikten sonra giydirirdim her cabaya ragmen uyanmiyosa doktora goturmenizi tavsiye ederim benim oglumdada sarilik baslangici oldugunda goturdum cok yuksek degilmisti ama tesbir amacli yatiralim diyince doktor mavi isik tedavisi aldik cokda faydali oldu iyikide hastanede kalmayi kabul etmisim ozaman cani acicak diye hastaneden kacmam hicbir zaman basinda hastaligi hafifken goturmezsem sonrasinda daha cok hasta oluyo sizde bi goturun sarilik degrini yinede olcturun derin allahin izniyle insallah gecer tapuguna igne batirinca hastanede aninda gozleri acardi benimki birde cevrene cok kulak asma sarilik gecse bile en son gozlerden gidiyo 3 aylik olmustu gozlerinden gecmemisti uzamis sarilik var diye uzerime gelirlerdi ama degerlerine baktigimizda normaldi sanada biyle seyler diyebilirler dikakte almamaya calis