Herkese merhaba
Aylardır aranızdayım, ilk öğrendiğim gün üye oldum, çok faydalı şeyler öğrendim, eğlendim, sabırsızlıkla bekledim. Bulantılar, endişeler, kaygılar, döndü dönmedi derken geçen cumartesi Ali Deniz’ime kavuştum. Epidural sezaryen ile oldu doğumum, sabah 6′da hastaneye gittik ameliyat 8′de olacaktı, odaya çıkarttılar geceliği giydirdiler, nst’ye bağlandım sancılar çıktı, doktor bebek dönmüş olsaydı normal doğuma gideriz dedi, bir süre sonra sedyeyle ameliyathaneye indirildim, epidural korkulacak bişey değil, hafif kambur duruyorsunuz doktor belinize karakteri takip oradan anesteziyi veriyor, anestezi başlayınca bacaklarda ve ayaklarda bir yanma hissediyorsunuz, bana bir de sakinleştirici yapmışlar damar yolundan, doğum sırasında sarhoş gibiydim. 8′i 10 geçe ameliyata girdim 8′22 geçe oğlumu kucağıma verdiler, Allah isteyen herkese nasip etsin, bebeği bakım odasına götürdüler benim dikişlerim yapıldı, biraz ayılmam beklendi, odaya çıkarıldım, 10 dakika içinde bebeğim yanıma geldi, kucağıma verdiler emzirmeyi gösterdiler, tabi ki nasıl emzireceğim bilmediğim için panik oldum, bir gün sonra yavaş yavaş alıştım. Epidural yanınızda oluyor, ağrınız oldukça düğmesine basıyorsunuz ayrıca dışardan ağrı kesiciler de yapılıyor, korkulacak bir şeyi yok, sadece biraz gaz sancısı oluyor, kaldırıp yürütüyorlar, ilk gece 3-4 kez yürüdüm, gazımı çıkardım, ertesi gün tuvalete çıktım, ağrım dikiş yerlerinde acı ve gaz sancısı oldu, ikinci gün duş aldırdılar, geceliğimi giydirdiler. Ben 3 gece kaldım hastanede, salı günü çıktım taburcu oldum, bambaşka bir serüven başladı, gece emzirmesi. Biraz yorucu ama 40 gün diyor tecrübeli anneler. Bol su için, yemek güzel yiyin, emzirme de kilolar gidiyor, 12 kilo aldım, doğuma 66,5′le girdim eve 62 ile döndüm, 7.gün 56 kiloya indim, epidural sonrası ödeminiz olabilir bol su için. Allah herkese bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin.