MinikGrilBaby kendisi zannediyorum bir doktor olarak bilgi vermedi ama hem hemşire hem hamile olarak bildiğim öğrendiğim kese açılıp sızıntı seklinde bile olsa doğumun çok zaman kaybı olmadan başlatılması gerektiği. Gün içinde sancılarınızın sıklaşmasını beklemeden bence takipli olduğunuz hastaneye gitmeniz faydanıza olur🌸Diger postunuzda gördüm gece hastanede yasadıklarınızı, kuvvetle muhtemel sadece size bi tedavi uygulanmış hissi vermek için serum verilmiş, bebeğinizi riske atmayın.