Elizzzz Merhaba, ben hamileliğimin 19. Haftasındayım. Doktor balık yağı önerdi. Daha önce size önerilerin balık yağı yada hangisi daha iyi. Bilgi verirseniz sevinirim 🙏🏼
HilalYlmz Elizzzz ben folmegaplus kullanıyorum içerisinde hem balık yağı hem vitaminler var ama sen ayrı bir vitamin kullanıyorsan efadaily diye bir balık yağı var içeriği baya iyi
zeynepozcn Bence en iyisi easyfishoil. Çünkü epa dha değerleri yüksek ve tadı güzel. Ben 24. haftadan beri kullanıyorum çok memnunum