Aleynalya6776 Kızlar şampuan olarak hangi markayı kullanmayi tercih ettiniz herkes mustela oneriyor ama bana biraz pahali geldi siz hangisini aldiniz
Omerhatice Aleynalya6776 ben oglumdada kizimdada sebamed aldım oglum 1 buçuk yaşından sonra unibaby e geçtim Kızımdada ayni sekilfe yaparım nasipse 🤗
Sulee_ Aleynalya6776 ben unibaby aldım ebebekten dalın almayı düşünüyordum ama eskisi gibi içeriği temiz değil duymuştum göz yaktığını felan söylüyorlardı bende unibaby aldım
Nurayademir Aleynalya6776 mustelanın içeriğini arastırdım guzl bulmadım ben o yuzden almadım e bebek kendi markası baby me yenidoğan köpük şampuanı aldım bakalm
Ysmmmnn Aleynalya6776 mustela phalı ama değer fiyatına dalin denedim beneğimin cildiini kurruttum uni baby denedimmheö göz yakıyor hemde kaşıntı yaptı e beneğin şampuanını denedim yine cildini kuruttu hipp i kullandım onda bi sırun yaşamadm değişiklimolarak kullanyrm hipp ve mustelayı
Nurayademir Guulll vala onun da içeriği guzlmış ama yorumlrda hep göz yaktı kötu ypdı yzmıslr bklm baby me olmzsa onu deneyecgım çğu şmpuanlrın içeriği kötü denıyr
Guulll Nurayademir baby me kullandım ben ılk cocuguma o da oldukca hoş kokuyor ve göz yakmıyor. Ama minorisi henüz kullanmadım kısmetse deniycem
Eda115354 Aleynalya6776 biraz araştırdım bana uygun olarak bübchen geldi içeriği temiz ve uygun küçük boy set aldım şimdilik bi sorun çıkmazsa devam ederiz
DuruMom Aleynalya6776 bende mustela almayı düşünüyordum ama dediğiniz gibi fiyat olarak gerçekten pahalı onun için sebamed tercih ettim daha önce çevremde kullanıp memnun kalan kişiler olmuştu