Leylasezgin Dilekveraorhan bende çok yeniyim canım 🙈🙈kesemi zar zor gördü doktor 😇 sen görebildin mi 😊😊
Babyone1 Selamlar benimde yeni 5 haftalık perşembe günü kese gördük haftaya cuma da kalp atışı bakacagız allah nasip ederse :)
Eeserer Dilekveraorhan ben hastanede test yaptırdım acil doktoruna gösterdim sonucu oda hamilesin ama doktora gitmk için bekle daha kesen oluşmamıştır ondan sonra gidersin dedi
Dilekveraorhan Eeserer beklemeliyim yani dimi idrar testi yaptm yanılma payı yoktur inşaallah merakım ondn dr onaylasın istiyorm bi an önce
Eeserer 5. Haftadan sonra git dedi bana gitsende gözükmezmiş yani canım öyle dedi pazartesi gidicem bende 5. Haftaya bugün girdim 😍💜
Eeserer Doktora gitmene gerek yok labaratuvar tarafına gidiyorsun hastaneye 18 tl bi test yaptırıyorsun 2 saat sonra çıkıyor 💜