Arkadaşlar merhaba 18. Haftamdan bugune kadar bebeğim gece gündüz çok hareketli , sabah onun hareketleri ile uyanıyorum ama bugun saat 10.30 a kadar uyumuşum hiç hareket hissetmedim saat 13.40 oldu ben bu saate kadar bi hareket hissetmedim . Korkmaya başladım açıkçası kendimi iyi hissediyorum öyle baş ağrım karın ağrım vs yok. Biraz daha hissetmezsem eğer akşama doğru doktora gitmeyi düşünüyorum ama sizlerede sormak istedim 24. Haftada olanların hareketlerimde azalma oldu mu acaba ? Şuan sol tarafıma yattım bekliyorum bakalım ama tık yok 5 dkdır