aesma Kaçıncı haftada çekime gittiniz? İdeal zaman ne zamandır..ben 32. Haftamdayım, 36 gibi düşündüm aslinda ama zor mu olur ?
esilaa aesma yapın bence artık canım bende 32. Haftaya girdiğim de yaptıksahilde zorlandım bile hatta düşünüyorsanıztamzamanı bundan sonra da alışveriş eksikler alınır işlerin olucak zaten
Ahugozlu Bizde 36.haftada kendimiz yaptik. Tel Arabanin bagajina sabitleyip Zamanlayici ayarlayip yaptik. Esimi anca oyle ikna edebildim sevmedigi icin Foto cekilmeyi. Cok guzel oldu...
aesma Ahugozlu benimde eşimde sevmiyor malesef o yüzden kendi profesyonel kameramız var onunla çekeceğiz kendi aramızda..bir arkadaş yardımcı olacak 😅
elfkocak 35 haftalikken yaptik ama yinede cok yoruldum. Benim esimde fotograf çekilmekten nefret eder bende aksine cok severim profesyonel makinemde var kuzenim cekti ama esime ben bile sasirdm baya poz verdi tek cekilcegim zaman bile yanimdan zor uzaklastirdim adam bi anda degisti 😂😂