Merhaba gebeliğimin 5. Ayında falan tansiyonum 14-8 çıktığı için doktorum alfamet başlattı günden 3 kez Sürekli tansiyonum sabit 12-7 çıkıyordu bu hafta 36+2 de doktora gittim her hafta düzenli gidiyorum zaten tansiyonum 14-8 çoktu ilaç kullanmama rağmen idrar tahlili istedi idrarda protein çıktı pozitif 1 Değerinde ama enfeksiyonumda fazla vardı ilaç kullanmama rağmen geçmedi enfeksiyon doktor enfeksiyon kaynaklıda çıkmış olabilir 5 gün antibiyotik kullan pazar günü 24 saatlik idrarını topla pazartesi getir test yaptıralım dedi dünde sağlık ocağına son gebelik izlemim için gittim oradaki hemşire yok sen riskli gebesin riskli gebelikte bakılman lazım yok elin ayağın şişiyormu çoçuğun hareketleri az mı dedikten sonra psikolojik olarak elim ayağım şiş gibi hissediyorum çoçuk hareket etmiyormuş gibi ama ediyor korkmaya başladım bugunde diğer tahlil sonuçlarıma baktım hemoglobin düşük ast ve alt istemişti doktor ikiside yüksek çıkmış gebelik şekerim falan yok ama doktorum bebek gelişimi 2 hafta önde dedi bu gidişimde normalde suyum falan iyiydi bu gidişimde suyun fazla ama pozisyon kaynaklıda olabilir dedi tansiyonu ölçüyorum evde 14-8 13-8 çıkıyor başına böyle birşey gelen var mı ?