Kızlar merhaba ✋🏼 19.haftamın sonlarındayım bugün 3.gün akıntım devam ediyor kokusu falan yok kimisi diyor ki adet zamanında akıntı olur ama adet zamanım değil yumurtlama zamanında da olur diyorlar benim gibi bunu yaşayan var mı ? Yani gebeysen yumurtlama tarihlerinde akıntı artışı oluyor mu? Şimdiden teşekkürler ❤️