Mervezngn sen gene iyi vermişsin.bende bugün kendimi zorla nst ye aldırdım 😅 doktorum gerek yok her şey yolunda dese de, 37 haftalık olduk haftaya doğumum var bir kez girmedim doktorcum beni de bağlayın şu nst ye dedim 😅 zorla bağlattım. Tabi herşey yolunda çıktı doktorumun da dediği gibi. Olan bizim 100 TL ye oldu 😂😂😂