tirtilim1 10 haftalığım ve aşırı şişkinliğim oluyor karnım baya sertleşiyor tek belirti olarak bunu yaşıyorum benim gibi şişkinliği çok olan anneler neler yapıyor
Mom0871 tirtilim1 ilk başlarda benimde öyleydi kabızlık şişkinlik gaz yapacak yiyecekler yemiyordum birde az az ve sık sık yiyordum böylelikle rahat oluyordum
tirtilim1 Mom0871 Bende şiş yatıyorum sabah normal kalkmış oluyorum gün içerisinde çokta hareket ediyorum ama geçmiyor
Mom0871 tirtilim1 kişiye göre değişiyor ben gaz sancısından uyuyamıyordum ama geçti dediğim gibi gaz yapcak şeyler yemeyin