Kızlar benim beta hcg sonuçları şöyle
25 hazıran 61
27 haziran 162
30 haziran 391
2 temmuz 515 sizce dış gebelik mi oluyor? Son verdipim beta hcg de doktor iyi ilerlemiyor dış gebelik olabilir dedi yarın tekrar kan vericem bu durumu yaşayan var mı beta düşüp sonra yükselmesi ### olan var mı?