Ddmdzmn oyle korkutarak yazanlara kavga etmek istiyorum ama sanal kavgalar icin hayat cok kisa sakin ol diyorum degistiremezsin kimseyi😅
daha az once gordum, birisi birine yazmis iste catin musaitse normal doguracaksin tabi diye, pardon sen kimsin kanun koyucu mu😅 iste en kotu normal dogum en iyi sez den iyiymis. Pardon bacim kac kere dogum yaptin ve hepsini tecrube ettin ve butun hayat senin tecrubenden mi ibaret😅
biri yazmis normal dogumda su kadar dikis attilar intihar edecektim iki ay oturamadim iseyemedim. Yaw kardesim biraz dikkat burasi senin icini rahatlatmak icin milletin psikolojisini bozma yerin mi 😡