Egekusum Erken doğum riski sebebiyle iğne ve ilaç kullanıyorum ama hala ara ara karnım sertleşiyor normal bir durum mu yaşayan var mı acaba
Akkoyu Egekusum bende erken doğum riski var benimde ara ara sertleşiyor uzun süre öyle kalınca mesela 2 dakika elimle napıyon kız düzel deyip dürtüyorum okşuyorum düzeliyor 😂
Emosss35 Egekusum benimde 21. Haftamin sonunda basladi 27 haftamdayim 1 haftadir yine acayip artti kasilmalar
susam_18 Egekusum nidicardı günde 4 kere içiyorum yinede oluyor. Sancım çıkmıstı hastanede yattım. Şimdide yalancı sancılar çıkıyor. Sadece yatıyorum.
feriii Egekusum benim 24 de basladi kasilma ile kanamam oldu ondan dolayi adalat kullaniyorum doguma kadarda kullancakmisim
Emosss35 Egekusum progestan 200 mg magnorm 365 birde antibiyotik ama etki etmiyor pek istirahat ediyorum surekli
susam_18 Egekusum 2 sancım çıktı 40 larda. Doktorum kendini ittirdiği için oluyor dedi. Hastanede yattığım gün fazlaydı ama kaçtı bilmiyorum.
Egekusum Emosss35 Allah yardımcınız olsun belki bu haftalarda olması beklenen durumlar ama bizlerde olunca panikliyoruz