MistarShiki Merhaba kızlar 19+3 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini cok az hissediyorum haftaya Perşembe doktor kontrolüm var hep endişeleniyorum acaba iyimi hareketleri cok az hissediyorum aynı haftada olanlarin hareketleri acaba nasin yardım edin 🙂
Birgulbasegmez2 MistarShiki o zamanlar ben hiç hissetmiyordum 21 de net başladı hareketleri panik yapma cnm
Yarenimm 19+1 de ilk hissetmiştim ben bazen oluyordu bazen olmuyordu düzenli değildi 23 haftadan sonra ydi hareketleri
Papatyali 19+4üz 2haftadır hissediyorum ama ilk başlarda çok az sıklıkta oluyordu. Şimdi daha netleşiyor gittikçe. Açken özellikle daha iyi hissediyorum az kaldı 2 3 haftaya tekmeleri yeriz ❤️🙆🏼♀️