Selam herkese,
Ben ikinci bebegimi ekim ayında dogurucam.İlk bebegim normal dogumla 11 saate dogdu ama doğumdan sonra plesanta parçası içerde kalmıs ,bayag bir kan kaybettim ve küçük bir operasyon geçirdim.İkinci bebeğimi de normal dogurmak istiyorum ama doktorlar büyük olasılıkla dogum sonrası kanama tekrarlar diyor ama genede normal dogum öneriyorlar.ilk bebegimde iki yasında.Cok sezeryan istemiyorum , iyileşme süreci daha uzun sürüyor diye.Hangi dogum seklini istyorsunuz ve sebebi nedir acaba?Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim☺️