36 +4 gunluk gebeyım dun kontrole gıttım hersey yolunda ama bugun bacaklarıma agrılı kramp gırdı beş dk sürdu sonrasında damdan düşmüş gibi bi agrı biraktı yurudugüm zaman kemıklerım kırılcak gıbi oluyorum çok hafifte sırt agrım var ilk gebeligim bilgim yok lütfen sızce neden boyle oldu normalde rahat bı gebelık gecırırdım bugune kdr agrım olmazdı bugun olunca endişelendim