Bilge_94 Doktora gitmenizde fayda var bazen yerleşme kanamasıyla düşük karıştırılıyor. Bazen de olmuyor. Benim kızımda tehlikem yoktu ama kanamam olmuştu, bu gebeliğimde de kanamam olmadığı halde ultrasonda gözükmüştü kanama ve düşük tehlikem çıkmıştı