sena1608 Merhaba kızlar 🌸 Nişan geldikten kaç gün sonra doğum yaptınız acaba ? 39. Haftaya girdik dünden beri kananam var açılma da 1 cm tahmini ne zaman olur doğum
Pembe_duslerr sena1608 öglen 11gbi nişanım gelmişti kızımda 1de hastaneye gittim 1cm açıllık vardı.gece 2de suni sancı ve vakumla kızımı dünyaya getirmiştim ☺️
Hiranurecrin sena1608 Ben iki doğum yaptım daha önce ikisinde de sancılarım la beraber geldi nişanım hemen doğum oldu zaten 😊Ama.herkeste Öyle olmuyor nişandan sonra haftalarca doğum yapmayanlarda var
eminedlmnn sena1608 perşembe akşam geldi nişanım cuma kontrolüm vardı rahimde yumuşama var dedi doktor hafif sancı çıkıypr nstde ama hissetmiyorum bekliyorum hala birşey yok