Hnf5543 Devlette 2.doğumumu yapıcam ilki sezaryendi ama hiç bilgi verilmiyor normal yaptırmazlar heralde değil. Mi bide ne zaman yaptırrlar acaba doğumu 2 hafta önce mi alırlar şimdiden teşekkürler herkese
Borusesi Hnf5543 gittiğiniz doktora sezaryen doğum olduğunu söylediniz mi? İlkinin son haftalarda gün almanızı söylerler
Sedakbyk Hnf5543 ilk dogumum sezaryandi ikinci dogumum yine sezaryan olucak devlet hst gidiyorum 38.haftam bayrama denk geldigi icin 39+5de alicak.spinal sezaryan olucam.