arzuublm herkesin doktor verimi farklı bence,siz bu doktora iyi derken bir başkası başka doktora iyi diyebiliyor.Bende reyapta acile gittiğimde Gönül hanıma denk gelmiştim ve hiç memnun değildim ve kanamam olduğunundan çocuk düşer dedi hastanede yatıracaktı Duygu hanım ise gerek görmedi ve kanamayı durdurdu çocuğum 24.haftada şuan şükür🤲