Evet canim ben de özele gidiyorum bir sonraki gün çıkıyor cok çabuk. 100 tl civari ucreti var. Kesinlikle yaptir. Doktorum bunu görmeden saglikli yumurtlamissin diyemem dedi.
Bir de estradiol hormonun 28 cikmis. 30 -400 arası olmalı normal degerleri. Cok düşük olması yumurtaliklarin çalışmadığı anlamına gelir ama senin değerin sınırda, gayet iyi durumda.
Diğer tüm değerlerin de güzel.