Melekokty ben de cok sinirli ve stresliyim sinire bağlı ağlama krizlerim de oluyordu şeker yüklemesinde yüksek cıkmıştı sebebinin bunlar olabileceğini söylemişti doktorum sakin kalmaya çalışın hem sizin hem bebeğiniz için mutlu olmanız daha iyi müzik dinleyin kitap okuyun ben evde zevk aldıgım seylerle ilgileniyorum beni üzen yoran insanları da hayatımdan uzaklaştırdım daha iyi hissediyorum naçizane tavsiyelerim bunlar 😊🌸 sağlıklı günler dilerim.