Kızlar malum havalar aşırı sıcak ve yanıyoruz ama nedense hamileliğimin başından beri karnım hep çok soğuk elimi bi koyuyorum buz gibi. Bu sıcaklarda bile her yerim yanarken karnım soğuk şu an 17. Haftadayım. Böyle bi sorun yaşayan var mı neden olabilir acaba ve midemde genelde şişkinlik olur bunla alakalı olabilir mi