lentil Minikkkkkkk doktorum bana günde 1 içebilirsin dedi. Ben yine de kafeinsiz aldım hergün içiyorm. Tat olarak aynı bu arada
cidolila Minikkkkkkk ben günde 2 kere tüketiyorum hamile değilken günlük 4 5 kere tüketiyordum çok şükür 2 ye düşürebildim içmeden yapamıyorum 🤷♀️
Hammurabi 200 mg’a kadar kafein tüketmenizde bir sakınca yok. (Özel bir durumunuz yoksa tabi yine de doktorunuza danışın.)
Burcu_NFUE Minikkkkkkk bir Türk fincanı kahve içebilirsin tabiki de ☺️❤️ Afiyet bal olsun kahvede şifa olsun 💚